№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1
|
12.03.
2020
|
1.Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога.Складання плану роботи на період карантину.
|
9.00 – 10.30
|
2.Робота з документацією.
|
10.30-12.00
|
3.Опрацювання фахової літератури
|
12.00 – 13.00
|
2
|
13.03.
2020
|
1. Розширення інструментальної бази для роботи психолога.(виготовлення асоціативних карток)
|
9.00 – 11.00
|
2.Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
|
11.00 – 12.00
|
3.Онлайн робота щододистанційногонавчання, вивчення онлайн платформ для подачінавчальногоматеріалу.
|
12.00 – 13.00
|
3
|
16.03.
2020
|
1.Робота з документацією Систематизація особових карток учнів молодшого блоку.
|
9.00 – 11.00
|
2.Складання окремого плану консультування учнів за запитом батьків
|
11.00 – 12.00
|
3. Самоосвіта вивчення інтернет простору для підвищення фахового рівня.
|
12.00 – 13.00
|
4
|
17.03.
2020
|
1. Робота з документацією.
|
9.00 – 10.00
|
2.Розміщення інформації, щодо профілактики захворювання короновірусної інфекції.
|
10.00 – 11.00
|
3.Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Створення онлайносвітнього середовища під час карантинних заходів»
|
18.00 – 20.00
|
5
|
18.03.
2020
|
1.Робота з документацією.
|
9.00 – 10.00
|
2. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для самоосвіти)
|
10.00 – 12.00
|
3.Індивідуальні консультації в онлайн режимі.
|
14.30 – 15.30
|
6
|
19.03.
2020
|
1. Робота з картками індивідуального розвитку дітей що навчаються на інклюзивній формі навчаня.
|
9.00 – 11.00
|
2.Підбір матеріалів та створення презентації доМіжнародного днялюдини з синдромом Дауна.
|
11.00 – 13.00
|
7
|
20.03.
2020
|
1. Робота з документацією. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога.
|
9.00 – 10.30
|
2.10 порад для учнів, батьків та вчителів «Як стати щасливою людиною».
- Онлайн тест «Який ваш шлях до щастя».
- Онлайн казка про щастя.
|
10.30 – 12.00
|
8
|
23.03.
2020
|
1. Робота з електронною почтовою скринькою.
|
9.00 – 10.00
|
2.Складання порад для батьків « П’ять ідей для проведення корисного дозвілля на карантині».
|
10.00 – 11.00
|
9
|
24.03.
2020
|
1. Дистанційні індивідуальні
онлайн консультації учнів та батьків . (за запитом)
|
11.00 –
13.00
|
2. Підвищення рівня обізнаності через участь у вебінарі «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання»
|
18.00 – 20.00
|
10
|
25.03.
2020
|
1. Онлайн тест « Яка професія мені підходить».
|
9.00 – 11.00
|
2. Робота в медіапросторі з учнями старшої школи в профорієнтаційному напрямі
|
11.00 – 12.00
|
3. Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури.
|
12.00 – 13.00
|
11
|
26.03.
2020
|
1. Робота з документацією. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога.
|
9.00 – 10.00
|
2. Робота з особовими картками учнів школи що перебувають на ВШК.
|
10.00 – 12.00
|
3. Опрацювання фахової літератури
|
12.00 – 13.00
|
12
|
27.03.
2020
|
1. Робота з документацією.
|
9.00 – 10.00
|
2. Онлайн поради для педагогів на період карантину.
|
10.00 -11.00
|
3. Онлайн консультування батьків діти яких навчаються на інклюзивній формі навчання.
|
14.00 -15.00
|
4. Робота з електронною скринькою
|
15.00 – 16.00
|
13
|
30.03.
2020
|
1. Робота з документацією.Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога.
|
9.00 – 10.00
|
2.Ігри, які вчать доброті, для учнів початкових класів.
|
10.00 – 11.00
|
3Онлайн тест «Дерево з чоловічками».
|
11.00 – 13.00
|
14
|
31.03.
2020
|
1.Онлайн казка «Чому мені не можна до бабусі», для учнів початкових класів.
|
9.00 – 10.00
|
2. Онлайн робота профорієнтаційного напрямку
|
10.00 – 11.00
|
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з курсу «Корекція розвитку» дітей з ЗПР
|
11.00 – 13.00
|
15
|
01.04
2020
|
1. Робота з документацією.
|
9.00 – 10.00
|
2. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога
|
10.00 -11.00
|
3. Підбір та підготовка матеріалів щодо вивчення готовності учнів 4 класу до переходу у середню шкільну ланку.
|
11.00 -13.00
|
16
|
02.04
2020
|
1.Опрацювання літератури спрямованої на підвищення фахової майстерності.
|
9.00 – 10.00
|
2. Роботаз підбору матеріалів для занять спрямованих на підвищення стресостійкості учнів під час складання ЗНО та ДПА.
|
10.00 -12.00
|
3. Онлайн консультування батьків та учнів «10 речей яких повинна навчитися дитина, щоб стати щасливим дорослим».
|
12.00 -13.00
|
17
|
03.04
2020
|
1. Робота з документацією.
|
9.00 – 10.00
|
2. Робота з підбору матеріалу для оновлення інструментарію шкільного психолога.
|
10.00 – 12.00
|
3. Самоосвіта.«Переваги та недоліки роботи в інтернет просторі»
|
16.00 – 18.00
|